علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

علی عشق مامان وبابا

اولین برف زمستان 93

1393/12/5 16:52
484 بازدید
اشتراک گذاری

 

            

                                                     امسال یه بار الکی برف بارید یعنی میشه گفت 

 

زمستونو درست حسابی احساس نکردیم و ازسرما ی زمستون وگرمای بخاری لذت نبردیم دیگه

هوا یواش یواش مثله هوای بهار میشد خدا خدا میکردیم

که برف بباره تا درختا شگوفه ندادن!جمعه من خونه تکونیمیکردم که خوب شد

تموم شدم ویه کم کار برا فرداش داشتم صب بیدارشدم احساس سرما میکردم متوجه برف

حیاط نشدم از پنجره آشپزخونه نگا کردم دیدم همه جا سفید پوش شده فک کنم

یه بیست سانت برف باریده بود خیلی خوشحال شدم به بابایی گفتم بیا ببین برفو اونم

خوشحال شد بعد که صبونه خوردیم بابایی رفت مغازه البته بدون ماشین چون نمیشد ماشینو

تکون داد .بعده یه ساعت امین در رو زد دیدم با بابایی دارن

برفای جلوی خونه رو تمیز میکنن من لباساتو پوشوندم تا بریم بیرون برفو ببینی چون پارسال

                              نی نی کوچولوبودی وبرفو ندیدی چون پارسال نسبت به

امسال خوب بود خلاصه شال وکلاه کردیم رفتیم بیرون بچه های همسایه هم بیرون بودن

                برف بازی میکردن تو خیلی ذوق کرده بودی چن تا عکس گرفتم

  ازت با بیتا هم گرفتیم  .من کار داشتم باید میرفتیم خونه ولی تو نمیخواستی منم به بابا

                     گفتم تو رو برد خونه عزیز

                                 

 اینم ازعکسات

 

 

                                             

 

                                                   

                   

                                                                                                   
 

پسندها (2)

نظرات (0)