علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

علی عشق مامان وبابا

حال وهوای علی جونم در روزای بهاری 94

1394/3/3 17:34
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به علی جون عشق زندگیم ودوستان نی نی وبلاگی عزیزم 

 

 

ببخشید که چن وقتی حوصله اومدن به اینجا رو نداشتم 

 

الانم یه ساعت بود نشسته بودم اندر احوالات علی خان مینوشتم که نمیدونم دستم به کدوم دکمه خورد که 

 

همه چی پاک شد

 

علی جونم اینروزا کلمه های زیادی یاد گرفتی وتازه میتونی جمله بندی کنی اونم نه جمله بلند جمله کوتاه

 

عزیزم عاشق بیرون رفتنی وقتی میریم بیرون خیال برگشت به خونه رو نداری

 

ومیگی eshiya یعنی بیرون بریم دوچرختو نشون میدی میگی apayیعنی ببر بیرون 

 

ومنم بعضی موقعها که دلم به حالت میسوزه میبرمت وبا دو چرخه جلوی خونه میگردونمت ولی مگه تو با یکی

 

دو ساعت راضی میشی انگار میخوای شبم تو خیابون بخوابیم

 

وقتی میریم خونه عزیز از ترس اینکه از کوچه نمیای خونه کفش به پات نمیکنم

 

که در اینصورت کارمون زاره حالا خدای نکرده یه گربه ببینی که میگی هااااپو  ومیفتی دنبابش وتا گربه بدبختو از

 

نفس نندازیو از خیابون فراریش ندی دست بردار نیستی

 

امروز رفتی از تو کمدت شلوارتو آوردی وبعد شاله منو ومیگی ماما ددر 

 

منم میگم نه مامان جون بعدن میریم بعد یه کم بعدش میبینم درو باز کردی رفتی تو کوچه تا منو میبینی 

 

که میام دنبالت زود در ومیبندی و الفرررررار که بنده هم زود دستگیرت میکنم

 

ونقشت نقش بر آب میشه 

 

وقتی یه خرابکاری کردی تو خونه دستتو میگیرمو یه دونه ازدستت میزنم بعدش تو هم به همونجایی 

 

که من زدم میزنیو وبعد نازش میکنی و میگی (علی آآآآآآز) 

 

منم که این صحنه رو میبینم دلم ضعف میره وزود بغلت میکنمو نازت میکنم

 

شبا برات سوره توحیدو میخونم تو هم تلفظ میکنی ولی از حفظ نیستی

 

وقتی توپتو بلند شوت میکنی مثله من که بهت میکم ماشالا تو هم میگی (ماسالا)

 

یا وقتی یه چیزی افتاد ترسیدی میگی (بیس ایلله) یعنی بسم الله

 

یه صندلی پلاستیکی داری که اونو میکوبی اینور اونور وقتی محکم جایی خورد  صداتو کلفت میکنی  مثل مردا

 

میگی (یا ابسل) یعنی یا ابلفضل 

 

وقتی بهت چیزی میدم میخوری تموم که شد میگی (دو تولدی)  یعنی تموم شد 

 

وقتی یه کاری کردی که عصبانی شدم زود میای میگی ماما آآآآز که کارتو ماس مالی کنی قربونت بشم که خوبم

 

ماس مالی میکنی

 

خاله راحله ده روزه که عروسی کرد ورفت بهت میگه قره گوز توهم میگی ققه گوز وقت ازت میپرسه کی بهت

 

 گفت میگی حاله جون. مامانی هم میگه جیگره من کیه میگی من من من

 

 

واما فرهنگ لغاتت

 

خیار=حییای          سیب= اما           پاستیل =بادیل        بزار سرجاش = گالا         بالش=باسیلی

 

پتو =بتو       بستی=باستنی       حموم کردن=جوم جوم یا حاماما        سر=باشی      دستامو بشور= allayi

 

دهن=آزی      وقتی سرت جایی خورد میگی باشی یا کمرت خورد میگی beli

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی علی(زینب)
4 خرداد 94 15:10
اصلا به این علی جوووون نمیاد اینقدر شیطووون باشه
مامان علی کوچولو
پاسخ
بله خاله خیلی شیطونه حالا بعضی کاراشو یادم میره بنویسم